akyldy.com - ответы онлайн мектеп

Онлайн мектеп Казахская литература 8 класс

Казахская литература Темы:

«Дананың сөзі – ақылдың көзі» KZ 🇰🇿 Ақтамберді жырау «Балаларыма өсиет». 1-сабақ KZ 🇰🇿 Ақтамберді жырау «Балаларыма өсиет». 2-сабақ KZ 🇰🇿 Ақтамберді жырау «Балаларыма өсиет». 3-сабақ KZ 🇰🇿 Ақтамберді Сарыұлы. «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауындағы мінездеу KZ 🇰🇿 Ақтамберді Сарыұлы. «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауының композициясы KZ 🇰🇿 Ахмет Яссауи «Даналық кітабы». 1-сабақ KZ 🇰🇿 Ахмет Яссауи «Даналық кітабы». 2-сабақ KZ 🇰🇿 Ахмет Яссауи «Даналық кітабы». 3-сабақ KZ 🇰🇿 Ахмет Яссауи «Даналық кітабы». 4-сабақ KZ 🇰🇿 Қожа Ахмет Яссауи «Даналық кітабы» композициясы KZ 🇰🇿 Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырдың» композициясы KZ 🇰🇿 Қорқыт «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырдың» тақырыбы мен идеясы KZ 🇰🇿 Қорқыт атаның «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жыр» KZ 🇰🇿 Қорқыт. «Байбөрі баласы Бамсы-Байрақ туралы жырдағы» тура және жанама мінездеу KZ 🇰🇿 Қорқыттың нақыл сөздері. 1-сабақ KZ 🇰🇿 Қорқыттың нақыл сөздері. 2-сабақ KZ 🇰🇿 Қорқыттың нақыл сөздері. 3-сабақ KZ 🇰🇿 Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғау» KZ 🇰🇿 Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғау» композициясы. 1-сабақ KZ 🇰🇿 Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғау» композициясы. 2-сабақ KZ 🇰🇿 Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғау» композициясы. 3-сабақ KZ 🇰🇿 Шалкиіз жырау «Би Темірге бірінші толғаудағы» құндылықтар KZ 🇰🇿 Шалкиіз жырау. «Би Темірге бірінші толғау» композициясы. 1-сабақ. Қайталау KZ 🇰🇿 Шалкиіз жырау. «Би Темірге бірінші толғау».. Қайталау KZ 🇰🇿 Шалкиіз жырау. «Би Темірге бірінші толғаудағы» құндылықтар.. Қайталау KZ 🇰🇿

Программа обучения содержит множество дисциплин. Каждый онлайн урок в несёт поток терминов, теорем, примеров. Ученик не может правильно выполнить «домашку», чувствует себя глупо, снижается интерес к учёбе. Для этого и создан наш ресурс!

Тут собраны советы по самым сложным наукам: математика, алгебра и геометрия, физика и химия. "NURSABAQ.KZ" - это не бездумное списывание, это - инструмент для увеличения успеваемости, получения максимальной пользы из учебной деятельности.